Bayraklı Belediye Başkanı Serdar Sandal,İzmir'de yaşanan yoğun yağış sonrası Twitter hesabından " Dün geceden beri yoğun yağış alan Bayraklımızda, belediyemizin tüm ekipleri İzmir Büyükşehir Belediyemizin ekipleri ile koordineli bir şekilde ile teyakkuz halindedir. Zorunlu olmadıkça trafiğe çıkmamanızı rica ediyorum. Bu afeti en kısa sürede aşacağımıza inancım tamdır." açıklaması yaptı.Başkan Sandal ayrıca, "Soğukkuyu Mahallemizden geçen derenin taşması nedeniyle Fen işleri ve İZSU ekiplerimiz debi çalışmasına başlamıştır. Geceden bu yana tüm ekiplerimiz yaşanan olumsuzluklara anında müdahale ederek vatandaşlarımızın yanında olmaya devam ediyor. Çalışmaların hızlıca tamamlanabilmesi adına vatandaşlarımızdan zorunlu olmadıkça trafiğe çıkmamalarını rica ediyoruz.'' dedi.





