Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina Ramazan dolayısı ile sosyal medya hesabı Twitter üzerinden herkesi Ramazan'ın ilk iftarına davet etti.İşte Buca Belediye Başkanı Levent Piriştina'nın paylaştığı o mesaj;Dayanışma ve birliktelik duygularının yaşandığı Ramazan Ayı'nın bereketini paylaşmak için herkesi yarın Kasaplar Meydanı'na bekliyorum.Levent Piriştina









