Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz'daki hain darbe girişiminin 4'üncü yılında şehitler ve gaziler saygıyla anılıyor. Beştepe'deki ilk törene katılan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 Temmuz şehitleri anısına inşa edilen anıta çelenk bıraktı ve dua etti.Erdoğan'a bazı komutanlar ve siyasetçilerin yanı sıra 15 Temmuz gazileri eşlik etti. Erdoğan, çelenk bırakıp dua ettikten sonra bir açıklama yapmadan alandan ayrıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'a gaziler ile birlikte 1. Sınıf Emniyet Müdürü Gazi Turgut Aslan da eşlik etti.
Genel
Yayınlanma: 15 Temmuz 2020 - 12:58
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Külliye'deki 15 Temmuz Anıtı'na çelenk bıraktı
Genel
15 Temmuz 2020 - 12:58





