Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok başkanlığında il emniyet müdürlerinin katılımıyla video konferansla yapılan toplantıda EGM İstihbarat Dairesi Başkanı Akın Karatay,IŞİD’in önümüzdeki süreçte faaliyetleriyle ilgili bilgi verirken, 13 kente yönelik IŞİD tehditinin bulunduğunu açıkladı.Karatay’ın verdiği bilgiye göre, Ankara ve İstanbul başta olmak üzere İzmir, Adana, Bursa, Mersin, Samsun, Konya, Gaziantep gibi kentler terör örgütünün hedefinde.
Genel
Yayınlanma: 06 Kasım 2017 - 13:13
EGM İstihbarat'tan IŞİD açıklaması : Türkiye'ye saldıracak
Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok başkanlığında il emniyet müdürlerinin katılımıyla video konferansla yapılan toplantıda EGM İstihbarat Dairesi Başkanı Akın Karatay, IŞİD’in önümüzdeki süreçte faaliyetleriyle ilgili bilgi verirken, 13 kente yönelik IŞİD tehditinin bulunduğunu açıkladı.
Genel
06 Kasım 2017 - 13:13





