(Özel Haber-Ece İçmez) İzmirli vatandaşlar doğal gaz faturalarına isyan etti. Nisan ve Mayıs aylarında kullanılmayan doğal gaz faturaları İzmirlilere şok yaşatırken, İzmir gaz sitesinde de değişikliğe gidildi. Abone numaraları artık hesap numaraları üzerinden öğrenilecek ve sorgulatıldığında da fatura miktarına ulaşılabilecek.EPDK : ÖDEMEK ZORUNDA DEĞİLSİNİZİGDAŞ'ın mevzuata aykırı fatura kesmesiyle ilgili yeni açıklamalarda bulunan EPDK Başkanı Mustafa Yılmaz, abonelerin yanlış faturaları ödemek zorunda olmadığını ve ödeyenlerin de yasal faiziyle mahsup ettirileceğini söyledi.Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) Başkanı Mustafa Yılmaz; ''Her bir faturayı ayrı ayrı inceleriz. Akıllarında soru olanlar fotoğraflarını çekip faturaları bize göndersinler. Hangi şirket olursa olsun, tüm şirketleri inceliyoruz. Şu ana kadar düne kadar şikayet gelmemişti. Gelirse harekete geçer, soruşturma açarız. Dün bize gelen bine yakın şikayet oldu. 6,5 milyon abone var. Türkiye'nin 3'te 1'i kadar. Hiçbir firmanın bunu yapmaya hakkı yok. Bir siyasetçi İGDAŞ itibarızlaştırılıyor dedi. Bunu siyasete çekmek çok yanlış. Yanlışı EPDK mı yaptı? Açık, net, faturalar ortada. Süreci yakından takip ediyoruz. İGDAŞ'a talimatı verdik, buna uymak zorundalar. Uygun faturayı üretmek zorundalar.'' dedi.İZMİRLİLER FATURALARDAN ŞİKAYETÇİİzmirli vatandaşlar İzmir gaz'a seslerini sosyal medyadan duyurmaya çalıştı.














