İçişleri Bakanlığı koronavirüs salgını kapsamında 20 bin kişinin karantinada olduğunu açıkladı. İçişleri Bakanlığı, "Bugün itibarıyla ile 19 ilimizdeki, 1 belde, 21 köy ve 12 mahalle olmak üzere toplam 34 yerleşim yerinde karantina tedbiri uygulanmaktadır. Karantina uygulaması devam eden yerleşim yerinde yaşayan kişi sayısı 20.232'dir. Toplam 70 ilimizdeki 1064 yerleşim yerinde ise karantina uygulaması sona erdirilmiştir." ifadelerini kullandı.
Genel
Yayınlanma: 19 Ekim 2020 - 14:44
İçişleri Bakanlığı karantinadaki kişi sayısını açıkladı
Genel
19 Ekim 2020 - 14:44





