İzmir Büyükşehir Belediye Meclisi tüm toplu taşım araçlarında Kurban Bayramı boyunca ücretin 1 kuruş olmasını kararlaştırdı.İzmir Büyükşehir Belediyesi Meclisi'nde kabul edilen karar doğrultusunda, bayram süresince belediyeye ait tüm toplu ulaşım araçları 0,01 TL’ye hizmet verecek.ESHOT Genel Müdürlüğü'ne bağlı otobüsler, metro, tramvay ve banliyö sistemiyle körfez vapurları uygulama kapsamında ücretsiz yolcu taşırken, uygulamanın İZTAŞIT araçlarında da uygulanması kararlaştırıldı.1 Kuruşluk tarife 31 Temmuz, 1 Ağustos, 2 Ağustos, 3 Ağustos ile 4 Ağustos tarihlerinde geçerli olacak.
Genel
Yayınlanma: 17 Temmuz 2020 - 10:02
Güncelleme: 17 Temmuz 2020 - 10:13
İzmir'de bayramda toplu ulaşım 1 kuruş!
Genel
17 Temmuz 2020 - 10:02
Güncelleme: 17 Temmuz 2020 - 10:13





