İzmir'nin tanınmış diş hekimlerinden İzmir Diş Hekimleri Odası eski Başkanı Mustafa Oral koronvirüsten dolayı hayatını kaybetti. Diş Hekimi Oral, bir haftadır Muğla'nın Milas ilçesinde tedavi görüyordu. Mustafa Oral, TDB Yüksek Disiplin Kurulu Başkanlığı görevini yürütüyordu.TDB MESAJ YAYINLADITürk Diş Hekimleri Birliği Disiplin Kurulu Başkanı Oral' ın ölümünün ardından, birlik başsağlığı mesajı yayınladı. Mesajda şu ifadelere yer verildi:TDB Yüksek Disiplin Kurulu Başkanımız Mustafa Oral’ı kaybetmiş olduğumuzu derin bir üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayız. Tüm dişhekimliği camiası adına üzüntümüz çok büyüktür…Mesleğimize ve Birliğimize yapmış olduğu katkılardan ötürü Sayın Mustafa Oral’ı daima saygı ve sevgiyle anacağız. Kendisine Allah’tan rahmet, ailesine, sevenlerine ve camiamıza baş sağlığı ve sabırlar diliyoruz. (SÖZCÜ)
Genel
Yayınlanma: 01 Nisan 2020 - 12:59
İzmir'de Coronavirus'ten bir ölüm daha
Genel
01 Nisan 2020 - 12:59





