İzmir’in Menemen ilçesinde bir şahıs, karısını kalbinden ve sol kolundan bıçaklayarak öldürdü. Zanlı polis ekiplerince gözaltına alındı. Olay, dün gece saatlerinde Menemen Esatpaşa Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, yaklaşık 2 sene ayrı kaldıktan sonra geçtiğimiz aylarda yeniden barışan çift arasında bilinmeyen bir sebeple tartışma çıktı. Tartışmanın ardından Ü.N. (48), eşi G.N.'yi (47) kalbinden ve sol kolundan bıçaklayarak öldürdü. Komşuların ihbarı üzerine olay yerine gelen ekipler, Ü.N.'yi suç aletiyle birlikte gözaltına aldı. Olay yerine sağlık görevlileri de sevk edilirken, yaralanan kadın Menemen Devlet Hastanesine kaldırıldı. Yaralanan G.N. yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. G.N.'nin cenazesi savcının incelemesinin ardından İzmir Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Cinayetin işlendiği sırada çiftin kızları G.N.'nin (15) de evde olduğu öğrenildi. Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor. (Tolga Tahçı - İsmail Hakkı Ergün/İHA)
Genel
Yayınlanma: 11 Temmuz 2018 - 14:42
İzmir'de korkunç cinayet
İzmir'in Menemen ilçesinde eşi tarafından bıçaklandığı iddia edilen kadın öldü.
Genel
11 Temmuz 2018 - 14:42





