(Özel Haber - Ece İçmez) İzmir Alsancak Devlet Hastanesi Pandemi Servisinde görev yapan Dr. Atilla Baran'ın Coronavirüs (COVID-19) yakalanarak yoğun bakıma yattığı ve tedavisinde durumunun ağırlaştığı bildirilmişti. Baran'dan kötü haber geldi. İzmir Tabip Odası sosyal medya hesabından Dr. Atilla Baran'ın hayatını kaybettiğni açıkladı.İzmir Alsancak Devlet Hastanesi Pandemi Servisinde görev yapan Dr. Atilla Baran koronavirüse yakalandı. Ege Üniversitesi Hastanesi'nde yoğun bakıma alınan Dr. Baran'ın durumunun ağır olduğu öğrenilmişti.Yoğun bakımda yatan doktor Baran için immun plazma bağışçısı aranıyordu. Baran'a AB Rh(+) immun plazma arandığı duyurulmuştu.
Alsancak Devlet Hastanesi'nde çalışan meslektaşımız Dr.Atilla Baran’ı COVID-19 nedeniyle kaybettik. Ailesine ve tüm sağlık çalışanlarına başsağlığı dileriz.
Alsancak Devlet Hastanesi'nde çalışan meslektaşımız Dr.Atilla Baran’ı COVID-19 nedeniyle kaybettik. Ailesine ve tüm sağlık çalışanlarına başsağlığı dileriz. 




