Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezinde hazırlanan konserde öğretmenler söyledikleri şarkılar ile beğeni toplarken, "Yemen Türküsü" ise koro tarafından tüm annelere ve şehit annelerine armağan edildi.İzleyicilerin arasında konseri izleyen Yahşi; daha önce de böyle etkinliklerin düzenlendiğini ancak İzmir'in farklı olarak diğer illerde söylenen şarkıların çıkış noktası olduğunu söyledi. Öğretmenlerimizin bestekâr ve söz yazarı olmalarından duyduğu memnuniyeti dile getirerek"Bir meslek lisesinde ki öğretmenimizin meslek dersi yanında müzikle, sanatla uğraşıyor olmasının eğitim için önemli olduğunu, matematik öğretmenin bu ülkenin sanatçılarına eser yazmasını, sanata iz bırakmasının önemli olduğunu, bu öğretmenlerin önünde saygı ile eğilinmesi gerektiğini ifade etti.
Gündem
Yayınlanma: 12 Mayıs 2017 - 14:02
İzmirli Öğretmenlerden Annelere en özel hediye
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Benim Adım Öğretmen" isimli konser de öğretmenler seslendirdikleri şarkıları annelere hitaben söylediler.
Gündem
12 Mayıs 2017 - 14:02
İlginizi Çekebilir









