Kurban Bayramı tatilinin 10 güne çıkartılması sonrası Ege Bölgesi'ne gitmek isteyen tatilciler, Bursa-İzmir Karayolunda uzun araç kuyrukları oluşturdu.Kurban bayramını tatil beldelerinde veya memleketlerinde geçirmek için yola çıkan vatandaşlar, trafik çilesi ile karşılaştı.Dün akşam saatlerinde Bursa-İzmir kara yolunda başlayan yoğunluk, gece boyu devam etti. Araçlar yoğunluktan dolayı güçlükle ilerleyebildi.
Sabah saatlerinden itibaren de Bursa-İzmir yolunda kilometrelerce araç kuyruğu oluştu.Sıcak hava ile birlikte duran trafik, tatilcilere zor anlar yaşattı.Minteks kavşağından itibaren Bursa çıkışında trafiğin durduğu görüldü.
Trafik zaman zaman durma noktasına gelirken, maddi hasarlı kazalar da meydana geldi. Havanın sıcak olması sebebiyle klimasız araçların sürücü ve yolcuları zor anlar yaşadı.Zaman zaman 25 kilometreye ulaşan kuyruklar nedeniyle araç sürücüleri ve yolcuları su bulmakta, tuvalet ihtiyaçlarını gidermekte sıkıntı yaşıyor. Polis ve jandarmanın trafik ekipleri güzergahlar üzerinde aldıkları önlemlerini 24 saat sürdürüyor. Yetkililer, "Şu anda İzmir istikametine gidişte yoğunluk var. Bu daha da aratacak. Bayramın son iki günü ise bu kez Bursa'ya gelişte aynı hareketlilik olacak. Ekiplerimiz gerekli önlemleri aldılar" dediler.
Sabah saatlerinden itibaren de Bursa-İzmir yolunda kilometrelerce araç kuyruğu oluştu.Sıcak hava ile birlikte duran trafik, tatilcilere zor anlar yaşattı.Minteks kavşağından itibaren Bursa çıkışında trafiğin durduğu görüldü.
Trafik zaman zaman durma noktasına gelirken, maddi hasarlı kazalar da meydana geldi. Havanın sıcak olması sebebiyle klimasız araçların sürücü ve yolcuları zor anlar yaşadı.Zaman zaman 25 kilometreye ulaşan kuyruklar nedeniyle araç sürücüleri ve yolcuları su bulmakta, tuvalet ihtiyaçlarını gidermekte sıkıntı yaşıyor. Polis ve jandarmanın trafik ekipleri güzergahlar üzerinde aldıkları önlemlerini 24 saat sürdürüyor. Yetkililer, "Şu anda İzmir istikametine gidişte yoğunluk var. Bu daha da aratacak. Bayramın son iki günü ise bu kez Bursa'ya gelişte aynı hareketlilik olacak. Ekiplerimiz gerekli önlemleri aldılar" dediler. 




