Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu, geçtiğimiz günlerde hastalığı atlatıp ilk doz aşısını BioNTech yaptıranlarda 2. doz uygulanmaması yönünde karar almıştı. Hastalığın ardından BioNTech aşısı yaptıran kişilerin 2. doz aşısı yapılmış kabul edilerek, sistem üzerinde aşı kartları oluşturuluyordu.Hastalığı geçirenlerde 'tek doz' aşı uygulaması
Genel
Yayınlanma: 08 Temmuz 2021 - 11:44
Koronavirüsü geçirenlere yeniden 2. doz hakkı tanındı
Koronavirüs geçirmiş olan hastalara yönelik aşılamayla ilgili yeni bir gelişme yaşandı. Hastalığı geçirmiş olanlara yeniden 2. doz hakkı tanındı.
Genel
08 Temmuz 2021 - 11:44





