• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • Röportajlar
  • Gündem
  • Genel
  • Ekonomi
  • Politika
  • Dünya
  • Yerel
  • YAZARLAR
  • Spor
  • Kültür-Sanat
  • Bilim ve Teknoloji Eğitim Asayiş Çevre
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Genel
  3. Milletvekilinden Sağlık Bakanı Koca'ya çağrı: Derhal boş hastaneleri açın
Genel
Yayınlanma: 14 Aralık 2020 - 14:13

Milletvekilinden Sağlık Bakanı Koca'ya çağrı: Derhal boş hastaneleri açın

Genel
14 Aralık 2020 - 14:13
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Milletvekilinden Sağlık Bakanı Koca'ya çağrı: Derhal boş hastaneleri açın
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'ya "Derhal boş hastaneleri açın" çağrısında bulunan CHP Adana Milletvekili Dr. Müzeyyen Şevkin, "Hiçbir Adanalı yoğun bakımda tek bir yatak bulamıyor. Yoğun bakımlar yüzde 100 doludur. Hasta yatağını geçtik boş sedyenin dahi bulunmadığı kentimizde seferberlik ilan edilmesi şarttır" dedi.

CHP Adana Milletvekili Dr. Müzeyyen Şevkin, koronavirüs nedeniyle hastanelerde yer bulunamayan kentte boş durumdaki eski Numune Hastanesi, Göğüs Hastanesi ve Askeri Hastane'nin geçici koronavirüs hastaneleri haline dönüştürülmesi gerektiğini söyledi.

Gazete Duvar'ın haberine göre, Sağlık Bakanlığı'nın Adana için verdiği yüzde 81'lik yoğun bakım doluluk oranının gerçeği yansıtmadığını söyleyen Şevkin, şunlara dikkat çekti:

"SEFERBERLİK İLAN EDİLMESİ ŞARTTIR"

"Hiçbir Adanalı yoğun bakımda tek bir yatak bulamıyor. Yoğun bakımlar yüzde 100 doludur. Hasta yatağını geçtik boş sedyenin dahi bulunmadığı kentimizde seferberlik ilan edilmesi şarttır. Bakanlık, daha çok insanımız ölmeden eski hastaneleri pandemi hastanelerine dönüştürmek, gerek Adana'da gerekse Türkiye genelinde yeterli oranda sağlık personeli ataması gerçekleştirmek, görevdeki sağlık personeline azami ölçüde maddi-manevi destek sunmak zorundadır."

CHP Adana Milletvekili Şevkin'den Sağlık Bakanı Koca'ya çağrı: Derhal boş hastaneleri açın
CHP Adana Milletvekili Dr. Müzeyyen Şevkin

"YOĞUN BAKIM İÇİN SIRA BEKLENİYOR"

Adana Şehir Hastanesi acil servisinde her gün 100'e yakın koronavirüs hastasının yoğun bakım ünitelerine yatmak için sıra beklediğini ancak kentteki 16 kamu, 16 özel ve 2 üniversite hastanesinde tek bir yoğun bakım yatağı bulunamadığını kaydeden Şevkin, hekimlerin hastaları evine göndermek zorunda kaldığını belirtti.

"BOŞ HASTANELERİ ACİLEN AÇIN"

Şevkin, "İnsanlar zorunlu olarak ölüme teslim ediliyor. Sağlık Bakanı sayın Fahrettin Koca'ya sesleniyoruz. Adana'daki boş hastaneleri acilen açın" diye konuştu. Adana'daki tüm hastanelerde acil vakalar dışında ameliyatların durdurulması gerektiğini, yatak ve yoğun bakım ünitelerinin koronavirüslü hastalara ayrılmasının şart olduğunu dile getiren Dr. Şevkin, "Çok geç kalındı ancak özellikle bakan bey siyasi çekişmeleri bir tarafa bırakıp boş bulunan eski Numune Hastanesi, Göğüs Hastanesi ve Askeri Hastaneyi Covid hastaneleri haline dönüştürmek zorundadır" ifadelerine yer verdi.

  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu
Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu
Gözler o tarihe çevrildi: CHP'de mahkemelik olacak
Gözler o tarihe çevrildi: CHP'de mahkemelik olacak
Silifke Belediye Başkanı ile 18 şüpheli adliyeye sevk edildi
Silifke Belediye Başkanı ile 18 şüpheli adliyeye sevk edildi
ÖSYM Başkanı’ndan ‘sessizlik’ çağrısı: Kornalar sussun inşaatlar dursun
ÖSYM Başkanı’ndan ‘sessizlik’ çağrısı: Kornalar sussun inşaatlar dursun
Son Haberler
Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu
Kahramanmaraşlılar Bornova'da kahvaltı programında buluştu
Gözler o tarihe çevrildi: CHP'de mahkemelik olacak
Gözler o tarihe çevrildi: CHP'de mahkemelik olacak
Silifke Belediye Başkanı ile 18 şüpheli adliyeye sevk edildi
Silifke Belediye Başkanı ile 18 şüpheli adliyeye sevk edildi
ÖSYM Başkanı’ndan ‘sessizlik’ çağrısı: Kornalar sussun inşaatlar dursun
ÖSYM Başkanı’ndan ‘sessizlik’ çağrısı: Kornalar sussun inşaatlar...
Ticaret Bakanlığı duyurdu: 8 milyar 85 milyon TL değerinde uyuşturucu ele geçirildi
Ticaret Bakanlığı duyurdu: 8 milyar 85 milyon TL değerinde uyuşturucu...
Prof. Dr. Mehmet Ceyhan, Çin'den gelecek aşının arkasındaki tehlikeye dikkat çekti
Prof. Dr. Mehmet Ceyhan, Çin'den gelecek aşının arkasındaki tehlikeye dikkat çekti

Ana Sayfa
Röportajlar
Gündem
Genel
Ekonomi
Politika
Dünya
Yerel
YAZARLAR
Spor
Kültür-Sanat
Bilim ve Teknoloji
Eğitim
Asayiş
Çevre
Köşe Yazarları
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • Dünya
  • Ekonomi
  • Gündem
  • Kültür-Sanat
  • Magazin
  • Sağlık
  • Spor
  • Köşe Yazarları
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz. Egeningazetesi / Egenin gazetesi

Yazılım: Tumeva Bilişim