Sanayi ve Teknoloji Bakanı Varank, "Haziran ayında yerli kaynaklarla sentez ilaç alanında önemli bir müjdemiz olacak" dedi.Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, COVID-19 Türkiye Platformu'nun düzenlediği "Türkiye'nin Tanı Gücü Sanal Konferansı"nda yaptığı konuşmada, "Haziran ayında yerli kaynaklarla sentez ilaç alanında önemli bir müjdemiz olacak" dedi.Varank, "Yarın 'Siparişe Dayalı Ar-Ge Projeleri için KOBİ Destekleme' ve 'Patent Tabanlı Teknoloji Transferini Destekleme' çağrılarına çıkıyoruz" diye konuştu.
Genel
Yayınlanma: 13 Mayıs 2020 - 14:44
Sanayi Bakanı Varank 'yerli ilaç' için tarih verdi
Genel
13 Mayıs 2020 - 14:44





