DİSK Ege Bölge Temsilciliği ESHOT Genel Müdürü ve 16 üyelerinde Kovid-19 pozitif çıkmasına ilişkin basın açıklaması yaptı. Bölge temsilciği binasında gerçekleştirilen açıklamada ilk olarak söz alan EHOT’ta örgütlü Genel-İş İzmir 1 No’lu Şube Başkanı Engin Topal, ESHOT Genel Müdürlüğünde yaklaşık 3 bin 200 şoför çalıştığını söyleyerek, “Yaklaşık 1 milyon insanın ulaşımını sağlıyoruz. İl Sağlık Müdürlüğüne şoförlere test yapılması konusunda başvuru yaptık ancak başvurumuz reddedildi” dedi.Otobüslerde yüzde 50 doluluk kararının kalkmasıyla riskin arttığına dikkat çeken Topal, “ESHOT Genel Müdürlüğüne İl Sağlık Müdürlüğü tarafından ısrarla niçin test yapılmıyor? Bu kabul edilecek bir şey değil. Testlerin derhal yapılmasını istiyoruz” diyerek İl Sağlık Müdürlüğüne tekrar çağrıda bulundu.
Genel
Yayınlanma: 15 Temmuz 2020 - 09:58
Güncelleme: 15 Temmuz 2020 - 10:07
ESHOT'ta aralarında şoförlerinde olduğu 16 kişide korona tespit edildi
Genel
15 Temmuz 2020 - 09:58
Güncelleme: 15 Temmuz 2020 - 10:07





